MIRIT „cudowne It” – Czym tak naprawdę się zajmujemy ?

MIRIT „cudowne It” – Czym tak naprawdę się zajmujemy ?

Strona internetowa a  firma, która ją tworzy ?

Na czym tak naprawdę polega stworzenie strony internetowej dla swojej firmy? Na co warto zwrócić uwagę podczas zakupu takiej strony?

Pierwszym, bardzo ważnym aspektem wyboru firmy, która zajmie się tymi sprawa dla nas, to zwrócenie uwagi na posiadane portfolio lub też opinie w internecie. Zaczynając rozmowę z przyszłą firmą projektującą, wystarczy zadać bardzo ważne pytanie: „Czy posiadacie Państwo swoje portfolio? Jeśli tak to proszę o kilka najlepszych przykładów”. W tym miejscu należy zwracać uwagę na tak zwanych właścicieli wielkich marek. Najlepiej będzie poprosić o projekty, w których owa firma miała możliwość udowodnienia, że jest twórcą pozycji w portfolio, a mianowicie tekstem w stopce o wykonaniu danej strony jaki np. zobaczycie na stronie naszego klienta –  http://aglostrigo.pl/

Należy się ?

Bardzo dobre pytanie, gdyż w dzisiejszych czasach bardzo łatwo nadziać się na oszusta który za 150 zł obieca Złotego Grala internetu, który po dwóch dniach będzie na pierwszym miejscu wyszukiwarki Google, a jego design przyćmi projekty najlepszych projektantów na świecie. Prosimy uważać na tak zwane oferty, w których bardzo często można spotkać się z usługami takimi jak:

  • Darmowa domena
  • Darmowy serwer
  • Darmowe Pozycjonowanie przez rok
  • Darmowe…

Jak każdy z nas wie, „za darmo umarło”. Tym bardziej w internecie, gdzie nasza świadoma konkurencja pakuje setki tysięcy złotych w reklamę w internecie, żeby konkurować z jeszcze większymi firmami. A tu nagle Pan Kowalski z ulicy Sezamowej mówi, że za 50 zł miesięcznie zrobi dla Ciebie najlepszą stronę internetową, która sama będzie się reklamować. Tymczasem firma konkurencyjna opłaca fakturę na 20 000 tys zł za reklamę w Google po to, aby być na najwyższej pozycji . Teraz proste pytanie: kto tutaj płaci za efekt i czy jest tego świadomy?

Jak to wygląda w mirit.pl

Na przykładzie własnych usług, gdzie strona wizytówka przygotowana pod urządzenia mobilne to zakres cenowy od 1200-2500 tys zł netto!

Tematu pozycjonowania nie ma sensu zaczynać, gdyż tutaj wycena jest przygotowywana pod tak zwany klucz oraz walkę z konkurencja. Jeśli chodzi o ten dział, postaramy się napisać o tym cały artykuł dotyczący cen oraz tego od czego są zależne, aby każdy nasz potencjalny klient był świadomy tego, co kupuje. Dla przykładu, kilka dni temu przygotowaliśmy wycenę pozycjonowania oraz reklamy pewnej pleszewskiej firmy na 1200 netto miesięcznie, co uznaliśmy za koszt minimalny, jaki należy zainwestować, aby konkurować z innymi firmami na najniższym szczeblu.

Postaramy napisać się o tym więcej, więc zapraszamy do odwiedzania naszej strony częściej!

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Powered by keepvid themefull earn money